Tvoříte pro vaši firmu texty?
Prozkoumejte sílu slov, která pohladí klientské srdce a lehce prodají vaše služby.
Ve světě copywritingu narazíte na spoustu technických pojmů.
SEO, poutavé nadpisy, údernost výzev k akci.
To vše k dobrým textům samozřejmě patří.
Podstata marketingového sdělení je však ukryta pod tím vším.
Prodejní síla leží v samotném sdělení.
Pojďte se na to podívat.
Možná jsou vaše texty fajn ale vy si přejete víc.
Vykouzlit ze slov silný magnet, který přitáhne pozornost a lehce prodá vaše služby. Proměnit slova v obsah, který přitáhne zajímavější zakázky a samozřejmě posílí prodeje.
Slova vám v byznysu můžou udělat opravdu skvělou službu.
Aby to však fungovalo, pojďte na to tentokrát jinak.
Zapomeňte na výzvy k akci a přísné kontrolování překlepů.
Zaměřte na chvíli pozornost na to, kdo jste, ke komu mluvíte a jakou hodnotu svým čtenářům přinášíte.
Často se setkávám s přáním klientů, aby texty měly „duši.“
Dostat ji do textů je trochu alchymie, smíchané z koktejlu ingrediencí.
Třeba:
⭐️ Jaké místo mají vaše produkty ve světě klienta
⭐️ Jak se zákazník dokáže ztotožnit s vašimi příběhy
⭐️ Jak do textů proplétáte přirozenost a emoce
⭐️ Jak vaše nabídka dokáže proměnit zájemce v zákazníky
Přesně o tom je seriál Kouzla copywritingu.
Chceme vás inspirovat k tomu, abyste ve vašem blogu, webu, mailové komunikaci či slovech z videí viděli místo, kde můžete s klientem vybudovat silný vztah a prodávat skrze hodnotu, kterou mu svými službami přinášíte.
Mrkněte na upoutávku k seriálu:
Pokud chcete vidět jednotlivé díly, stačí nám zanechat e-mail k odkazu níže.
Napíšeme vám vždy, když vypustíme nové kouzlo do světa.
Těšíme se na virtuální setkávání u monitorů! ✏️💻
Ať vám to hezky píše a hezký den.
PS: Chcete se nad texty zamyslet komplexněji?
Mrkněte na pracovní knihu Silná slova. Povede vás ke slovům, které mají hloubku, marketingovou sílu a lehce prodají to, co děláte.