Vdechněte svým textům
duši i prodejní sílu

Miniseriál zdarma, díky kterému proměníte texty v mocný marketingový nástroj

Nestřílejte texty od boku. Stavějte je na silných základech a okořeňte hloubkou vašich slov.
Ukážeme vám, jak dobré texty souvisí s vámi, vašimi zákazníky i emocemi.

Slova působí jako parfém.
Jemně podtrhnou dojem ihned po letmém setkání.

V kurzu Kouzla copywritingu pochopte alchymii, která se skrývá za úspěšnými prodejními texty. Nebudeme probírat SEO, výzvy k akci ani nadpisy. Vezmu vás přímo k marketingové podstatě vašeho sdělení. 

Pochopte copywriting jako nástroj své prezentace. Vyměnte "hezké texty" za slova, která mají duši a prodají vaše služby.

Přihlaste se do kurzu zdarma

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vytvoření a fungování vašeho účtu zdarma. Zásady zpracování osobních údajů

S čím budeme kouzlit?

  • Marketing v souvislostech
    Dostanete jednoduché základy pro texty. Nenaučíte se psát nadpisy, ale přemýšlet o značce, zákaznících i produktech očima těch, kteří uvažují o nákupu u vás.
  • Otázky na tělo
    Nahlédnete do perspektivy vašich zákazníků. Podstatou kurzu totiž není dlouhá teorie ale zvědavé otázky o vaší firmě a podnikání.

Dozvím se něco, čeho není plný internet?

  • Ano
    Většina kurzů o marketingových textech řeší samotné texty. To je fajn. Pokud však mají tyto texty podporovat váš marketing a prodávat služby, potřebujete nejprve pochopit, na čem je stavět a jak je propojit s vašimi produkty. Přesně o tom tento kurz je.

Jak kurz probíhá?

  • Krátká videa
    Pět témat, ke kterým se můžete kdykoliv vrátit. Značka, vnitřní svět vaši cílovky, přínos vašeho produktu, autenticita, emoce a smysl toho všeho.
  • Tužka a papír
    V každém videu najdete tři otázky. Vašim úkolem je upřímně odpovědět. Tuto perspektivu potom přenesete do slov, kterými mluvíte na webu, blogu, videu či třeba podcastu.

Kdo vás bude učit?

Petra Rybková čerpá z třináctileté zkušeností z marketingové a mediální sféry. Podílela se na komunikaci značek Seznam.cz, Respekt, Hospodářské noviny, Hitrádio, Makro či Top vision. Nyní pomáhá silným značkám s textovými a obsahovými strategiemi pro další rozvoj jejich byznysu.

 

Chcete tvořit sami?