"Nádherná publikace, která vás vezme
přímo k podstatě vašeho projektu."

Je vaše značka úspěšná?

Pokud ano, potom vám pravděpodobně:

❤ Buduje publikum, plné spokojených
a loajálních klientů

❤ Tvoří výraznou & zapamatovatelnou pozici na trhu.

Okamžitě víme, že jste to vy.

❤ Upevňuje vztahy. Lidé od vás nakupují a vnímají přínos toho, co prodáváte.

Jestli tomu tak není,
je na čase něco změnit.
.

Dopřejte si čas nadechnout se, zrevidovat svůj projekt
a prohloubit vztahy, na kterých stojí vaše prodeje.

 

Bude se vám kniha líbit?

Začetl jsem se. Otázky mě vtáhly do hry. Bavím se a píšu tužkou. Chtěl bych takovou knihu pro každého našeho zákazníka ❤
David KiršCEO, Mioweb
Ukázková kapitola mě okouzlila. Emoce, opravdovost, láska. To všechno k naší práci patří a funguje. Objednávám a ať se knize daří!
Lenka MahdalováŠéfredaktorka, Český rozhlas Dvojka
Čtu dvě knihy týdně - odborné i osobní rozvoj. Vaše kniha naprosto vyniká i mezi těmi stovkami knih, které jsem přečetla. Nyní studuji copywriting, Prošla sem k psaní textů kde co. Vaše Silná slova to vše překonala. Opravdu úžasná kniha!
Michaela LevíčkováMajitelka jógového studia Samaya
Musím říct, že Silná slova jsou opravdu moc hezké dílo! Byla jsem na spoustě kurzů na toto téma, tohle je ale opravdu jednoduchý, polopatistický, krásně zpracovaný pracovní sešit o vyprávění profesních příběhů. Velká inspirace, díky!
Lucie VáclavkováKariérní poradkyně a lektorka, Career Designer
Dlouho jsem se cítila přehlcená. Nyní procházím "pouštěcí procedůrou" - ve fyzickém světě i v mentálním nastavení. Kniha Silná slova mi pomáhá třídit myšlenky a ujasnit si další podnikatelské směřování. Díky!
Klára PetrakDesignérka, Potenciál prostoru
Super pomocník pro zorientování se v tématu nebo značce. Systematicky vás provede i oborem, o kterém nemáte dosud velké ponětí. Příjemný formát, spousta místa na psaní poznámek, a hlavně spousta skvělých otázek. Moc děkuji za skvělý počin!
Barbora JanečkováSenior copywriterka a redaktorka

Co si odnesete?

Pochopíte svět svých zákazníků.
Budete přemýšlet tak, aby lidi bavilo číst vaše texty a nakupovat, co jim nabízíte.

Nahlédnete do marketingu, psychologie i emocí kolem vašeho projektu. Pochopíte, v čem potřebujete mít jasno, aby vám komunikace fungovala. 

Nečekejte klasickou učebnici. Je to vysoce praktický  průvodce, který z vašeho podnikání vytáhne to nejlepší. 

Za symbolickou cenu získáte komplexní know-how,
díky kterému postavíte pevné základy své propagace.

Nahlédněte dovnitř

Pokud to se svým projektem myslíte vážně,
tuto knihu jednoduše potřebujete mít ❤

80 stran o značce, slovech i lidech, kteří od vás nakupují. Minimum teorie, maximum otázek.
Pusťte si krátké video.

 

Silná slova jsou krásná i uvnitř.
Mrkněte ve fotogalerii.

Uvnitř najdete 118 otázek, na které se vás zeptá každý marketér.
Zaplatíte 460 Kč.
Tedy necelé 4 koruny za otázku.

Za symbolickou cenu dostanete komplexní know how z brandingu, komunikace, copywritingu a psychologie prodeje.

Co s knihou dokážete?

  • Odrážka
    Vystihnout podstatu značky
    Objevíte souvislosti mezi vámi, vaší prací, ideálními klienty i hodnotou, kterou čtenářům přinášíte. Naladíte vaše texty a značku na jednu vlnu.
  • Odrážka
    Psát autenticky
    Vytvoříte silné texty na web, blog nebo sociální sítě. A také do videí, podcastů či na veřejná vystoupení. Vše tak, aby to bylo v souladu s vámi i vaší značkou.

Jak poznáte, že je pro vás?

  • Odrážka
    Podnikáte / jste na volné noze
    Naučíte se, jak skrze slova komunikovat se zákazníkem. Uvidíte, jak přemýšlet nad marketingem tak, aby to dávalo smysl vám i publiku.
  • Odrážka
    Rozvíjíte se v marketingu
    Kniha je skvělým průvodcem pro konzultanty, copywritery, markeťáky i brand manažery. Doporučuji jí též grafikům a brandovým / firemním fotografům.