Esence.
DNA.
Atmosféra vašeho projektu.

Tak JAKÁ?
Jaká je?

V  podstatě existují dva typy značek.
Ty, které náhodně plácají vše možné, pátý přes devátý.
A potom ty, které vznikají podle harmonického vnitřního plánu.

Nechci se svazovat! 
Značka jsou vyhozený peníze.
JÁ jsem značka.

EHM.

Dobře.

Skrze značku zvete lidi do vnitřního obýváku.

Vyjádřujete, jací jste, čemu věříte,
na čem pracujete.

Deklarujete, koho chcete pozvat na návštěvu & co tam pro ně máte.

Když tam bez rozmyslu nataháte vše, co vám  přijde na rozum, může vaše komunikace dopadnout jako na tomto obrázku:

 

Vlastnosti, témata, atributy značky.
Vše "intuitivně" pátý přes devátý.
Opravdu to pro svůj projekt chcete?

Tady je prostor s určitou atmosférou.

Je tvořený vědomě, podle vnitřního plánu s určitým géniem loci.

 

Obrázek se vám může a nemusí líbit.

To je v pořádku.

Jistě mu ale neupřete duši, vyzařování a to, že tady spoustě lidí bude krásně.

Stejně harmonického výsledku můžete dosáhnout i ve své značce & komunikaci.

Fígl spočívá v tom, rozhodnout se,
jaký prostor tvoříte.

Na jakých tónech, prvcích a kvalitách svůj “obývák” postavíte.

Zbytek schovat do šuplíku.

Značka není logo, grafika ani nový web.
TOHLE je ve skutečnosti brand.

Jak je na tom váš projekt?

Tvoříte svou značku dle vnitřního plánu?

Panuje uvnitř harmonie, drží vše pohromadě?

Co je typické pro váš obývák?

Vnitřní plán své značky můžete stavět několika přístupy.

Tak, aby

★ vystihoval vaší identitu

★ přitahoval pozornost lidí

★ plnil vaše obchodní cíle

Jednou z cest, jak značku postavit s vnitřním magnetismem, nepřehlédnutelnou atmosférou i správnou obchodní logikou, je za pomoci brandových archetypů.

Brandové archetypy jsou kolektivní vzory lidských zkušeností,
které jsou vlastní nám všem.
Díky tomu se s vaší značkou lidé snadno ztotožní.

Možná jste se už učili je rozpoznat
Já vás naučím je POUŽÍVAT.

Dorazte na první silně zážitkový workshop brandových archetypů u nás!

★ ROZHODNETE se, jestli budete v lidech aktivovat tvůrce, hrdinu nebo třeba rebela

★ PROŽIJETE podstatu všech 12 archetypů na vlastní kůži. Celý den budeme pracovat prakticky, zážitkově a se zapojením smyslů.

★ UPEVNÍTE se ve své strategií, komunikaci, příběhu, který průběžně vyprávíte. Navždy budete vědět, co a proč děláte.

Workshop je vhodný pro osobní značky. markeťáky a konzultanty.

BUDE TO PECKA!

Jak to bude vypadat?

Malá skupina maximálně patnácti podobně naladěných vůrců.

Hry, prožitkové úkoly, maximum praxe

Celodenní program, ze kterého budete čerpat měsíce

Ulovte si své místo na jediném letošním termínu.
Vidíme se v Praze, 27. listopadu od 10 hod.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.