kniha, která změní váš projekt

Silná
slova

dobré značky nevznikají náhodou

A co vaše texty?

Píšete s chutí?

Přináší váš projekt plno platících klientů? Víte, jak o svých službách psát tak, aby texty přitahovaly zájem? A co váš pocit ze psaní – tvoříte rádi, nebo je to pro vás nutnost?

Rezonují vaše texty?

Psaní prodejních textů je snažší než si možná myslíte. Klíčem je dostat se pod kůži vašeho klienta. Pojmenovat jeho problémy tak, jak je vnímá on. Rozložit to, co děláte na atomy a najít v tom momenty, se kterými silně rezonuje.

Kniha Silná slova vám s tím pomůže.

Prodáváte?

Silná slova vás vezmou do hloubky a dovedou k podstatě vašeho projektu. Naučíte se myslet tak, jak myslí lidé, které chcete proměnit ve své klienty. Vaše značka, komunikace i prodeje dostanou novou krev do žil.

texty, které jdou k jádru

Přímo k věci

Nečekejte žádnou nudnou učebnici. Silná slova jsou interaktivní průvodce, který vám pomůže pochopit marketing, brand i psychologii prodeje – v souvislostech, které vám konečně začnou dávat smysl. Vrátíte se k ní v momentě, kdy tvoříte nové služby, redefinujete značku nebo měníte směr svého byznysu.

copywriting pro ty, komu nestačí plout po povrchu

Emoce & příběhy

Uvnitř najdete:

  • 118 otázek, které vám položí každý dobrý marketér
  • Praktická cvičení, která vám pomohou ihned posunout texty
  • Značka, emoce, storytelling, přínos, svět klienta a další klíčová témata 
  • Minimum teorie, maximum akce
  • Krásné vizuální zpracování 
  • Dostatek místa na poznámky a myšlenky

Knížka pro vás:

  • Podnikáte, rozjíždíte projekt nebo startup
  • Rozvíjíte se v marketingu, copywritingu, komunikaci
  • Chcete začít nebo růst jako copywriter
  • Jste grafik, webař nebo brandový fotograf
  • Měníte strategii, rostete nebo rebrandujete

dejte svému podnikání správná slova

Úspěch není žádná magie.

„Tato kniha vyřeší vaše dilema, o čem, jak a proč psát. S pomocí této knihy bude chrlit jeden nápad za druhým. Pomůže vám přepsat texty na web, vytvořit obsah na sítě nebo do mailingu. Hlavně vás ale spojí s vaší značkou, upevní v tom, co děláte, proč to děláte a JAK o tom komunikujete s lidmi.

Dopřejte si čas nadechnout se, posílit své texty a prohloubit vztahy, na kterých stojí vaše prodeje.“

reakce na knihu

Jak se líbí?

“Začetl jsem se, vtáhla mě do hry.
Takovou knihu bych si přál
pro každého našeho zákazníka:”

– David Kirš, CEO, Mioweb –

 

láska k textu

“Emoce, opravdovost, láska k textu.
Vše, co k naší práci patří a co funguje.”

– Lenka Mahdalová, šéfredaktorka Český rozhlas Dvojka –

překonala vše

Kniha, která překonala všechno,
co jsem o copywritingu četla.”

– Michaela Levíčková, podnikatelka  –

skvělé otázky

“Super pomocník také pro markeťáky a copíky.
Rychle vás zorientuje v tématu i značce,
spousta naprosto skvělých otázek.”

– Barbora Janečková, redaktorka a copywriterka –

nejlepší čas je teď

Dejte sbohem textům bez duše!