Kniha, která změní vaše podnikání

Ikona - formulář s tužkou - černobílý

Získejte si srdce lidí, kteří od vás budou nakupovat.

Ikona - šipka upgrade

Pište v souladu se značkou, prodejními cíli i se sebou samotnými.

Ikona - oko

Pracujte s příběhy, emocemi i energií svého byznysu.

Díky této knize pochopíte svět svých zákazníků.

Naučíte se přemýšlet tak, aby lidi bavilo číst vaše texty a nakupovat, co jim nabízíte.

Nahlédnete do marketingu, psychologie i emocí kolem vašeho podnikání. Pochopíte, v čem potřebujete mít jasno, aby vám komunikace fungovala. 

Nečekejte klasickou učebnici. Je to komplexní marketingový průvodce, který vám rozumí. Protože nejdůležitějším prvkem vašeho byznysu jste vy. 

Za symbolickou cenu získáte komplexní know-how,
díky kterému postavíte pevné základy své propagace.

Vůně papíru a kouzlo akce

Podívejte se do knihy v krátkém videu.

80 stran o vaší značce, slovech, produktech i ideálním klientovi. Minimum teorie, maximum otázek, které jdou do hloubky a pomáhají měnit váš byznys.

 

Nahlédněte do fotogalerie

V knize najdete 118 otázek, které zajímají každého mentora.
Zaplatíte 345 Kč.
 Tedy necelé 3 koruny za otázku.

 

Něco navíc?

S každým výtiskem odešleme kus dobra.
Abychom z knihy vyhnali šotka, výtěžek z prodeje předáme centru pro podporu dyslektiků a dysgrafiků.

www.dys.cz

Co s knihou dokážete?

  • Odrážka
    Psát autenticky
    Vytvoříte silné texty na web, blog nebo sociální sítě. A také do videí, podcastů či na veřejná vystoupení. Vše tak, aby to bylo v souladu s vámi i vaší značkou.
  • Odrážka
    Vystihnout energii značky
    Objevíte souvislosti mezi vámi, vaší prací, ideálními klienty i hodnotou, kterou čtenářům přinášíte. Naladíte vaše texty a značku na jednu vlnu.

Jak poznáte, že je pro vás?

  • Odrážka
    Podnikáte / jste na volné noze
    Naučíte se, jak skrze slova komunikovat se zákazníkem. Uvidíte, jak přemýšlet nad propagací & prezentací svých produktů a služeb tak, aby to konečně fungovalo.
  • Odrážka
    Rozvíjíte se v marketingu
    Pochopíte souvislosti, proniknete do duše značky a díky tomu budete komunikovat jasněji. Kniha je výborným průvodcem pro marketingové specialisty, konzultanty a copywritery.

Chcete nahlédnout?

Jdete do akce?