Jak najít dobrého copywritera?

Zvažujete spolupráci s copywriterem?
Nabídka textařských služeb je dnes opravdu pestrá.

Pokud zvažujete přepsání webu, založení blogu či profesionalizaci mailingu, může být spolupráce s copywriterem dobrou volbou.
Pokud preferujete služby na úrovni a skutečný přínos pro váš byznys, mrkněte tipy, podle čeho si vybrat svého textaře:

Marketing až na prvním místě

Dobrý copywriter je v první řadě výborným marketérem, který rozumí principům propagace produktu. Umí promluvit k zákazníkovi a vcítit se do jeho vidění světa. Má povědomí o psychologii prodeje a přehled v zákoutích online světa.

Měl by pro vás být partnerem a pomoct se strukturou vašeho webu, obsahem blogu či načasováním kampaně. Psát hezky je fajn, vy ale potřebujete, aby se tak dělo s ohledem na požadované výsledky.

Kousek spisovatelského talentu

Bez toho to nepůjde. Nechte si zaslat reference a ukázky práce.

Kouč, psycholog a posluchač

Není ve světě většího znalce vašich produktů, než jste vy sám. Dobrý copywriter vám položí správné otázky, vytáhne z vás maximum, zapojí fantasii a vše potom převede v trefná písmena. Poradí a pokusí se vám ukázat, 

Komunikace na nejvyšší úrovni

Máte z vašeho dialogu pocit, že mluvíte s profesionálem? Všimněte si, reaguje na vaše zprávy, jak vystupuje a jaký na vás zanechává dojem.

Kovářova kobyla, která nechodí bosá

Chcete k prezentaci služeb přizvat někoho, kdo neprodá ani sám sebe? Mrkněte na jeho web či sociální sítě a všimněte si, jak na vás působí.

Přidaná hodnota

Napsat dobrý text trvá několik hodin. Expert, který píše s ohledem na SEO, je doma v marketingu, vytváří váš firemní jazyk a hlídá plynulost celého textu, dokáže ocenit hodnotu práce i svého vkladu do vašich textů.

Kreativita jako bonus

Přetvářka a pózy dnes nikdo nezajímají. Nenechte si proto vnutit nic, co s vámi nerezonuje, byť je to jakkoliv originální. Copywriter by vás měl dovést především tam, kde se ve svém vystupování cítíte dobře vy sami. A tam vám potom pomoct najít ta správná slova.

Pokud je chcete najít sami, pomůže vám v tom marketingová pracovní kniha Silná slova. Nahlédněte do ní nebo si ji rovnou pořiďte.

A pokud chcete tvořit společně, co se potkat na konzultaci vašich slov?
Pomůžeme vám objevit skryté poklady pro vaše psaní.

Hezký den a ať vám to dobře píše!

Holka, která ráda tvoří. Copywriterka na volné noze, autorka textů pro byznys i duši a milovnice zeleného čaje. Ve volném čase ji potkáte na divadelních prknech či u kulinářského experimentování.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů