Chtějte od svého copywritera marketingové znalosti

Copywriterovi svěřujete do rukou mocnou zbraň.

Pověřujete ho k tomu, aby strhl vaše zákazníky.

 

Aby k nim mluvil tak, že dokonale porozumějí vašim produktům.

Aby jim ukázal, v čem jsou vaše služby výjimečné.

Aby vzbudil zájem, obdiv, nadšení či lásku.

Aby vás ukázal světu v tom správně namíchaném mixu barev.

 

 

A to už chce trochu kumštu.

 

friend

 

Nestačí „něco“ hezky napsat.

 

Chce to šikovně poskládat ta správná slova.

Vymyslet formulace, které ve spojení s vaší firmou spustí alchymii.

Provázat texty s dalšími kroky vaší propagace.

Psát tak, aby čtenář došel k požadovanému cíli.

 

writ

 

Schválně, zkuste si prověřit, jestli váš copywriter:

 

1. Promlouvá ke čtenáři

= dívá se na věc očima zákazníka. Zasvěcuje klienta do toho, co přesně bude z vašeho produktu mít. Ukazuje mu konkrétní (příjemné) plusy, přínosy, benefity. Mile a nenuceně vtahuje čtenáře “do hry.“ A vás k definování těchto argumentů pohodově dovede.

 

2. Ví, ke komu mluví

= zná vaší cílovou skupinu. Modeluje si persony (představy osob, kterým vaší službu posyktujete), vytváří charakteristický tón jazyku, kterým za vaše služby promlouvá, prezentuje vám celé koncepty.

 

3. Dívá se na celek

= ví, že web, novinový článek a e-mailový newsletter by měli spolu “ladit.” A pracuje tak, aby ve vaší komunikaci směrem ke klientovi vládla harmonie.

 

Pokud se v základech budování značky, psychologie komunikace a marketingu neorientujete (což je v pořádku :)), měl by vás dobrý copywriter umět nasměřovat. Poradit, provést, ukázat možnosti. Protože když už ty nové stránky (kampaně, katalogy, …) vytváříte, ať vedou k tomu, k čemu potřebujete.

 

Girl-enjoying-in-fields-1920x1080

 

Pokud s tím chcete pomoct, dejte vědět 🙂

 

Hezký den.

Holka, která ráda tvoří. Copywriterka na volné noze, autorka textů pro byznys i duši a milovnice zeleného čaje. Ve volném čase ji potkáte na divadelních prknech či u kulinářského experimentování.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů